::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

عشق ابدی...خدا

هر عشقی روزی تمام میشود جز عشق تو (جملات زیبا درباره خدا)

لحظه ای فکر میکنم و در اعماق افکارم غرق میشوم به راستی کدامین عشق؟ کدامین عشق می ماند و همیشگی است؟ کدامین عشق است که معشوق و عاشق یکیست؟ تو که خود عاشق بودی و خلق کردی پس چرا من نیز عاشق نباشم تا ندانم معشوق کیست و عاشق کی؟ اندکی بیشتر فکر میکنم می بینم تمام عشق ها تمام شدنی هستند الا عشق تو… سالهاست دنبال معشوق و عاشقم می گردم غافل از اینکه هر دو تویی.. واژه ی عشق که بر زبانم جاری میشود تنها اسم تو دریای فکر و ذهنم را طوفانی میکند، امواج عشق تو می تپاند دلم را، نور عشق تو دیده میدهد بر چشم های ناتوانم.. پژواک اسم تو، شنیدن را برایم ممکن می سازد.. غرق افکارم شده ام به راستی فکر کردن برای تو نیز عالمی دارد، گفتن از عشق تو و آوردن نام تو نیز لیاقت میخواهد.. میخواهم لحظه ای عاشقانه رقم بزنم با یاد تو.. درمانده ام از این همه لطف های تو.. آخر تو چقدر خوبی که حتی در اوج بی نیازی می دهی، می بخشی آنچه را که میتوانی نبخشی..! گاه فکر میکنم تو که به عشق من نیازی نداری پس چرا عاشق شده ای.. شاید تو خود نیز عاشق خودت هستی و چون مخلوقاتت از خودت هست پس عاشق آنها نیز هستی.. میدانم هر عشقی یک روز تمام می شود جز عشق تو.. هر نامی یک روز پاک میشود جز نام تو.. هر یادی یک روز فراموش میشود جز یاد تو.. هر گلی یک روز پژمرده میشود الا گل وجود تو.. هر بارانی یک روز قطع می شود جز باران رحمت تو.. پس تو لایق ترینی برای عشق.. برای دوست داشتن.. برای دل سپردن.. برای نوشتن.. همه زیبایی ها در تو خلاصه میشود و همه ی عشق ها نیز به تو ختم میشود… اصلا چرا نام تو را عشق نگذارم؟ اصلا چرا یاد تو را در دل نگذارم؟ اصلا چرا فکر تو را در ذهن نگذارم؟ مگر میشود بی عشق تو لحظه ای قدم زد،لحظه ای حرکت کرد،لحظه ای زندگی کرد،لحظه ای نفس کشید؟ روزی میخواستم تمام عشق ذره ذره وجودم را فراگیرد اکنون آن روز فرارسیده است میخواهم عشق تو در تاروپود وجود من ریشه بدواند تا حس کنم حس عاشقی را.. تا حس کنم لذت عاشقی را.. حتی لحظه ای عاشق شدن، حتی لحظه ای حس عاشقی برای تو، می ارزد به تمام دنیا و جانم فدای تو..

زیبایی هایت را که میبینم”جملات زیبا درباره خدا”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.