::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

دلنوشته ای برای خدا سری سوم

دلنوشته ای برای خدا سری 3

آنچنان ویران و آواره گشته ام، من دربه در در کوچه ها دنبال تو میگردم؛ آنچنان در دریای غم درحال غرق شدن هستم آنچنان در دنیای غریب آواره و سرگردان هستم که فقط تو از حالم خبر داری و بس. اما نمیدانم با کدامین سخن با کدامین کلام تورا صدا بزنم؟ با کدامین قلم از تو بنویسم و با کدامین دل برای تو بگویم؟ چه کنم؟ مگر یک دل بیشتر ندارم؟ مگر این دل چقد طاقت دوری تو را دارد؟ مگر تا کی میتواند بغض کرده و آرام بگرید و آرام گیرد؟ مدتهاست طوفانی شده ام مدتهاست در تلاطم امواج نامرد روزگار گرفتار شده ام.. مدتهاست برای تو مینویسم از دلم.. از وجودم.. از ذاتم.. ولی نه! انگار نوشته نیز فایده ای ندارد، دنبال چاره ای هستم دنبال راهی هستم منتظرم تو خود چاره را به من نشان دهی، منتظرم تو خود کشتی نجات من باشی.. هرچند میدانم و مطمئنم تو مرا فراموش نکرده ای تو هنوزم هر لحظه به فکر من هستی تو همیشه بفکر من هستی این من هستم که گاهی بیوفا میشوم گاهی تورا فراموش میکنم.. چه کنم؟ الان که در به در دنبال تو هستم؟ الان که آمده ام با همه ی خوبی ها و بدی هام.. الان که ملتمسانه چشم به آسمانت دوخته ام تا قطره ای از آن باران رحمتت را بباری و تمام وجود مرا سیراب کنی.. الان که سخت دنبالت هستم.. مرا دریاب..

دلنوشته ای برای خدا سری ۲



  • تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | نویسنده : یورفان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.