::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

دلنوشته جالب برای خدا

دلنوشته ای برای خدا سری 2

روزی توی کوچه های بیکسی دنبالت میگشتم میخواستم با تو باشم با تو برم با تو بمیرم.. اما انگار روزگار نمیذاشت شایدم نمیخواست.. ولی هرچی هم اونا نمیخواستن تو خیلی میخواستی.. الان دیگه وقتش رسیده، دوباره ایستادم همونجا که با چشمای ابری رو به آسمونت نگاه میکردم..ازت یه چیزی میخواستم،ازت میخواستم پیشم بمونی همه جا و همه وقت.. نمیدونم تقصیر از کیه؟ نمیدونم مقصر منم یا روزگار؟ من که دل نبریدم ولی یه وقتایی حس کردم منو فراموش کردی.. الان که ابر چشمام میباره الان که التماس میکنم پیشم بمونی.. الان که عاشقانه صدات میزنم.. یادته برات کلی نوشتم؟ ازت یه چیزی خواستم.. کلی دعا کردم شاید لیاقتتو نداشتم.. شاید هنوز زود بود شاید هنوز باید صبر میکردم.. ولی من خیلی ضعیفم صبرم خیلی کمه..خیلی کم.. دوست دارم همین الان پیشم باشی باهات حرف بزنم بگم درد دلمو.. بگم و تو گوش کنی.. بگم که از دلخوریام.. بگم از سختیام.. بگم از خیلی چیزا.. دلم پره میخواد بگه ولی نمیدونم از کجا شروع کنم؟ الان دیگه خیلی سخت شده واسم زندگی.. تنها دلیلم برای زندگی تویی.. تنها امیدم.. میخوام دوباره دستمو بگیری بلند بشم.. میخوام اینو بدونی هرچند میدونم خوب میدونی تو کوچه های تاریک ناامیدی تنها نور امید تو میتابد و به من امید دوباره میدهد برای زندگی.. برای عاشق شدن.. برای ادامه.. هنوزم دیر نیست.. میخوام ادامه بدم.. میدونم کمک میکنی.. دوباره میخوام زندگی کنم.. با عزت.. شاید اول کار اندکی سختی کشیدم ولی میدونم آخر خوشی برام نوشتی.. میدونم نوشته هام لیاقت تورو ندارن.. میدونم ناراحتی تو نوشته هام موج میزنه.. الان دیگه آخر خط ایستادم تنها تو میتونی راهو برام باز کنی.. تنها تو میتونی زندگی رو برام شیرین کنی.. عمریه دارم برات میگم مینوسم.. تسلیم قانونتم.. تسلیم خواستم و فرمونتم.. خیلی دلم میخواد همین الان دستمو بگیری هیچوقت حتی یه لحظه رها نکنی دستمو.. حتی یه لحظه بی تو بودن برام سخته.. حتی یه لحظه بی تو نفس کشیدن برام محاله.. یه جوری مدیونت هستم تو همه زندگی.. نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم.. فقط میخوام یه نیم نگاهی به من بکنی.. خیلی منتظرتم..همیشه و همه جا..

دلنوشته برای خدا سری اول

نوشته ای دلنیشن برای خدا

میخوام خوب باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.