::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

::: سایت مذهبی عرفان:::

بنام خداوند مهربان

نوشته ی مذهبی سایت یورفان در مورد خدا

دلنوشته ای برای خدا

این بار خودم سمتت می آیم تا آخر راه می آیم تا آخر راه میروم تا آخر عمر میروم تا آخر این نفس هایی که می آید و میرود. حوادث روزگار هیچوقت نخواهد توانست تو را از دست من بگیرد، این بار لازم نیست تو هزار قدم بیایی چون تمام قدم ها را خودم خواهم آمد هرچند تو هم قدمی نیایی؛ هرچند میدانم این چنین نیست تو مهربان تر از آنی که نیایی، دنبال توام همه عمر خود را ولی هیچوقت نتوانستم آنچنانکه میخواستم با تو باشم و با تو بودن را همچون لذتی عارفانه لمس کنم، لمس میکردم ولی چه سود من که عارف نبودم، حس میکردم تو را ولی چه سود گاه صبرم تمام میشد؛ می آمدم سمت تو بدون اینکه چیزی ازت بخواهم، تنها خواسته ام زندگی باعزت در دنیا بود که آن نیز کاش میسر بشود.. خدایا.. ویرانم.. داغونم.. تنهایم.. گاه فکر میکنم اینچنین هم نیست! چون تو همیشه هستی ولی دستهای بیوفای من همیشه نمی نویسد برای تو، دل بی وفای من همیشه نمیزند به یاد تو! میخواهم خوب باشم و خوب بودن را بیاموزم توهم در این راه کمکم کن.. میخواهم زندگی نو شروع کنم؛ زندگی سرشار از امید.. زندگی سرشار از حس خدایی.. زندگی سرشار از خوبی.. زندگی سرشار از نفس های پاک.. زندگی که اولش تو هستی و آخرش هم تو.. میخواهم همین الان سمتت بیایم میخواهم باتو بودن را در تمام لحظه لحظه های عمرم حس کنم، تنها خواهشم از تو این است نگذار لحظه ای فراموشت کنم و در راه خوبی ها بیش از پیش کمک حالم باش..

دیگر مطلب اختصاصی یورفان در مورد خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.